maandag 14 september 2009

Coach (in opleiding) zoekt:



Mensen die meer uit hun leven willen halen dan ze nu doen. Mensen die het gevoel hebben dat hun leven (werk of persoonlijk) een sleur begint te worden en op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen. Mensen die op het punt staan een (grote verandering) in hun leven aan te brengen. Mensen die een professioneel klankbord nodig hebben.

Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar een aantal oefencliƫnten.
- Het geeft je een uitgelezen kans om uitgebreid kennis te maken met coaching
- Je bent beschikbaar voor 4-6 gesprekken in de periode 16 september – 31 oktober 2009
- Je bent bereid mij van feedback te voorzien en dat ook, aan de hand van een vragenlijst, schriftelijk vast te leggen
- Je hoeft er niet voor te betalen

Herken je jezelf als iemand met een coachvraag en ben je op korte termijn beschikbaar? Dan wil ik graag met je in contact komen.

Klik hier voor mijn mailadres.

Geen opmerkingen: